Tuntikuvaukset

Zumba UUSI

Zumba® on energinen ja vauhdikas, latinovaikutteinen tanssitunti. Eri tanssityyleistä koostuvat koreografiat ovat helppoja, eikä sinulla tarvitse olla aiempaa tanssitaustaa. Voit tulla mukaan pitämään hauskaa myös kesken kauden, sillä koreografiat vaihtelevat hieman joka tunti. Ota mukaan juomapullo ja pyyhe, sillä hikoilemme varmasti!

RVP UUSI

Tällä tunnilla keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen hyödyntäen omankehonpainoa ja erilaisia kuntoiluvälineitä. Tunti sisältää lihaskunto-osion lisäksi sykettä nostattavan alkulämmittelyn ja loppuvenyttelyt. RVP sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville! Tervetuloa mukaan!

Äijätreeni

Pelkästään miehille suunnattu jumpparyhmä, joka sopii kaiken kuntoisille ja ikäisille äijille. Vaihtuvilla teemoilla pidetään aerobisesta kunnosta ja lihaskunnosta huolta. Välineinä oman kehon lisäksi voivat olla mm. kepit, käsipainot, voimatangot, kahvakuulat sekä step-laudat.

Lihaskunto

Naisille ja miehille tarkoitettu ryhmä, joka sopii kaiken kuntoisille ja ikäisille liikkujille. Tunnilla kehitetään lihaskuntoa sekä lihaskestävyyttä. Tunnin aikana käydään tärkeimmät lihasryhmät läpi omaa kehonpainoa, käsipainoja, voimatankoja sekä step-lautaa apuna käyttäen.

Kahvakuula

Kahvakuulalla harjoittelu on toiminnallista ja vauhdikasta koko kehon treenausta. Kahvakuula on erittäin monipuolinen harjoitusväline jonka avulla voi lisätä voimaa, nopeutta, kestävyyttä ja tasapainoa. Ahkeran kahvakuulatunnit sopivat kaikille!

Pilates

"Pilates on Joseph Pilateksen 1900 - luvun alussa kehittämä kehonhallintamenetelmä. Pilateksen tavoitteena on auttaa meitä jokaista käyttämään kehoamme tasapainoisesti ja taloudellisesti. Pilates -harjoitteet vahvistavat syviä, hyvää ryhtiä, ylläpitäviä lihaksia ja laji sopii kaikille, niin aloitteleville kuntoilijoille kuin aktiiviliikkujillekin."

Jooga

Joogaflow -tunnilla sekä vahvistamme että poistamme turhia jännityksiä koko kehosta jooga-asanoiden ja hengitysharjoitusten avulla. Harjoittelun myötä kehität myös stressinhallintaa ja mielenhallintaa. Tunti kootaan tietyn teeman ympärille, joka voi vaihdella harjoituksesta toiseen. 

Ota mukaan lämmintä vaatetta ja oma matto, jos sellainen löytyy.

Circuit

Haluatko saada hien virtaamaan, kunnon kohoamaan ja rasvan palamaan? Circuit tunti on juuri sinua varten. Circuit tunnilla yhdistyy erilaiset lihaskunto- ja aerobiset liikkeet. Liikkeet kohdistuvat eripuolille kehoa ja saat treenattua tunnin aikana koko kehon tehokkaasti läpi. Tunti sisältää alku- ja loppuverryttelyt.

Radiomäen treeni 

Koko vartalon lihaksistoa kehittävä tunti, jossa käytetään hyödyksi radiomäen maastoa sekä välineitä ja omankehonpainoa. Tuntiin sisältyy alkulämmittely. 

Tabata

Tabata on tehokas nopea tempoinen treeni, jonka ideana on tehdä 4 minuutin pattereita aina 20 sekunnin työosuudella  ja 10 sekunnin lepo-osuudella. Tässä treenissä pääset haastamaan itsesi ja saat varmasti itsestäsi kaiken tehon irti! Tuntiin sisältyy alkulämmittely sekä loppuverryttely

FullBody 

Koko kehon lihaskunto tunti, jossa käydään tehokkaasti läpi koko vartalo hyödyntäen omankehonpainoa, kahvakuulaa ja käsipainoja. Tuntiin sisältyy alkulämmittely sekä loppuverryttely