Tuntikuvaukset

Äijätreeni

Pelkästään miehille suunnattu jumpparyhmä, joka sopii kaiken kuntoisille ja ikäisille äijille. Vaihtuvilla teemoilla pidetään aerobisesta kunnosta ja lihaskunnosta huolta. Välineinä oman kehon lisäksi voivat olla mm. kepit, käsipainot, voimatangot, kahvakuulat sekä step-laudat.

Lihaskunto

Naisille ja miehille tarkoitettu ryhmä, joka sopii kaiken kuntoisille ja ikäisille liikkujille. Tunnilla kehitetään lihaskuntoa sekä lihaskestävyyttä. Tunnin aikana käydään tärkeimmät lihasryhmät läpi omaa kehonpainoa, käsipainoja, voimatankoja sekä step-lautaa apuna käyttäen.

Kahvakuula

Kahvakuulalla harjoittelu on toiminnallista ja vauhdikasta koko kehon treenausta. Kahvakuula on erittäin monipuolinen harjoitusväline jonka avulla voi lisätä voimaa, nopeutta, kestävyyttä ja tasapainoa. Ahkeran kahvakuulatunnit sopivat kaikille!

Bailatino

Tanssillinen liikuntamuoto, jonka perusajatuksena on tuoda ihmiset lähemmäksi latinalais-amerikkalaista musiikkia ja tanssia sekä latinalais-amerikkalaista kulttuuria yleensä. Bailatinossa ei vaadita paria ja tunti sopii kaikille ikään, kuntoon, taitoon ja sukupuoleen katsomatta. Tunnilla käydään läpi latinalaistansseja: samba, cha-cha, salsa, merenque, mambo, cumbia, bachata, rumba, paso doble, son, reggaeton, tango, pilon ja jive.

Pilates

"Pilates on Joseph Pilateksen 1900 - luvun alussa kehittämä kehonhallintamenetelmä. Pilateksen tavoitteena on auttaa meitä jokaista käyttämään kehoamme tasapainoisesti ja taloudellisesti. Pilates -harjoitteet vahvistavat syviä, hyvää ryhtiä, ylläpitäviä lihaksia ja laji sopii kaikille, niin aloitteleville kuntoilijoille kuin aktiiviliikkujillekin."

Jooga

Tunnin tarkoituksena on lisätä liikkuvuutta ja notkeutta, auttaa rentoutumaan ja poistaa stressiä sekä lihasjännitystä. Tunnit sisältävät kevyen alkulämmittelyn, monipuolisia syvävenytyksiä sekä rentoutumisharjoituksia. Et tarvitse kenkiä mutta ota mukaan villasukat ja lämmin pusero.

Circuit

Haluatko saada hien virtaamaan, kunnon kohoamaan ja rasvan palamaan? Circuit tunti on juuri sinua varten. Circuit tunnilla yhdistyy erilaiset lihaskunto- ja aerobiset liikkeet. Liikkeet kohdistuvat eripuolille kehoa ja saat treenattua tunnin aikana koko kehon tehokkaasti läpi. Tunti sisältää alku- ja loppuverryttelyt.